1. Tuoteryhmien selkeä määrittely ja asiakashallintajärjestelmän käyttöönotto
2. Potentiaalisten asiakasryhmien määrittely ja uusasiakaslistan kerääminen kustakin
3. Systemaattisen myyntikampanjoinnin suunnittelu ja tulosten seuranta
Laitemyynnin ja jälleenmyyntiverkoston kasvattaminen n. 30-50%/v.
1. Asiakasryhmien määrittely ja potentiaalisten uusasiakkaiden haku
2. Jälleenmyyntiverkostoon sopivien yritysten etsiminen
3. Myyntiprosessin tehostaminen
Tehokas asiakashallinta ja kohdennettu uusiasiakashankinta
1. Sopimusvalmistajalla uusasiakashankintaprosessin kesto voi olla 2 kk -2 v
2.Asiakasprosessein tehokasseuraaminen selkeällä järjestelmällä
3. Tarkasti määriteltyjen uusasiakasryhmien haku tukemaan + 50 % vuosikasvua
KEKO - Yritysten kehittämiskoulutuksen yhteistyökumppaneita 2015-2021